سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حریم خصوصی که فکر می‌کنید در فیسبوک وجود دارد!

 

حریم خصوصی که فکر می کنید در فیسبوک وجود دارد!

1? وقتی شما عکسی از خود یا دوستانتان در فیسبوک به اشتراک می‌گذارید. در حقیقت از نظر حریم خصوصی مثل این است که عکس شخصی خود را در بیلبوردهای تبلیغاتی شهرتان قرار داده اید.
2? فکر می‌کنید تنها دوستانتان عکس شما را می‌بینند؟! اطمینان به دوستانتان همچون اطمینان به دوستان دوستانتان است و همینطور به دوستان دوستان دوستانتان و …
3- آیا به اپلکشن‌هایی که از آنها استفاده می‌کنید و اجازه دسترسی به تصاویرتان را می‌دهید اطمینان دارید؟! این اطمینان آیا بیشتر از اطمینانی است که به دوستانتان دارید؟!

نوشته بودم مواظب حریم خصوصی فیسبوک تان باشید! برایم پیامی‌فرستاد با این مضمون که تنظیمات حریم خصوصی فیسبوک اش را به گونه ای تنظیم کرده که کسی نمی‌تواند وارد حریم شخصی اش شود، مثلا کسی نمی‌داند چندتا دوست دارد و دوستانش چه کسانی هستند!

یک ساعت از ارسال این پیامش نگذشته بود که پیامی‌از طرف من حاوی اسامی‌همه دوستانش را دریافت کرد! اما چگونه؟ آیا اکانت اش را هک کردم؟! نه! فقط موضوع اینجاست که حریم خصوصی که دوستم اعمال کرده بود اصلا وجود ندارد!

تنها کاری که انجام دادم این بود که یک اکانت جدید در فیسبوک ایجاد کردم و توسط آن برایش درخواست دوستی فرستادم. دوست عزیزم هم که آنلاین بود، درخواست را پذیرفت.

و نهایتا فیسبوک همه دوستان او را برای دوستی به من پیشنهاد داد!

حریم خصوصی که فکر می کنید در فیسبوک وجود دارد!

 

شما هم می‌توانید این روش را بیازمایید!

همیشه به حریم خصوصی‌ها احترام بگذاریم.

مدیر ویکی‌لیکس: فیسبوک تنفر آمیز ترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده‌است. هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه می‌کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند.


  
   مدیر وبلاگ